Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Ο Παύλος κλείνει περίπου ένα χρόνο έξω από τη φυλακή, τον γνώρισα 3 χρόνια πριν στις φυλακές της Χαλκίδας, όταν ως εμψυχωτής σ' ένα πρόγραμμα εκμάθησης Η/Υπροσπαθούσα να μιλήσω σε 20 έγκλειστους άντρες για την υπέρβαση, την υπέρβαση που ως βίωμα, αίσθηση, αντίληψη και δυναμική είναι χαρακτηριστικό της ανθρώπινης πνευματικότητας. Τότε στις αρχές του 2007 μελετήσαμε όλοι μαζί και αναλύσαμε το βιβλίο του Γιώργου Γραμματικάκη "Η Κόμη της Βερενίκης". Είναι μια αξέχαστη εμπειρία, αφού ο καθένας είχε αναλάβει ένα μέρος του βιβλίου να το διαβάσει και να το παρουσιάσει ως περίληψη στην ομάδα. Η μελέτη είχε διάρκεια 6 μηνών και στο τέλος ήρθε μέσα στη φυλακή ο πανεπιστημιακός συγγραφέας του για να απαντήσει σε ερωτήματα επιστημονικά, φιλοσοφικά και θεολογικά. Είναι μία μνήμη που όποτε την ανακαλώ από τη μια μου θυμίζει πλανώμενα, αθέατα συναισθήματα και από τη άλλη, με κάνει να νιώθω υπερήφανος, γιατί μου δίνει την πεποίθηση ότι με τη "δουλειά του μυρμηγκιού" μπορούμε να μετακινούμε βουνά και όχι μόνο. Σε αυτή την ομάδα συμμετείχε και ο Παύλος με τον οποίο διατηρούμε επαφές και προσπαθούμε να λύνουμε προβλήματα. Εχτές μου τηλεφώνησε γεμάτος αγωνία γιατί έκλεισε ο κύκλος της εργασίας που τον απασχολούσε και έμεινε άνεργος, χωρίς χρήματα. Μου ζήτησε λοιπόν να του βρω ένα τροχόσπιτο "και παλιό" μου είπε "δεν με νοιάζει, θα το φτιάξω, να το βάλω σ' ένα οικοπεδάκι της αδερφής μου για να μείνω γιατί ήδη χρωστάω ένα νοίκι.."
Καλούμε λοιπόν όποιον έχει ένα τροχόσπιτο και δεν το  χρειάζεται, να το δώσουμε στον Παύλο να σπρώξει τη ζωή του. Όποιος έχει νέα ας μας τηλεφωνήσει στο 22620-71918  στο σχολείο των φυλακών ή στο κινητό 6944368563.
Με ελπίδες για μια καλύτερη ζωή
Κλήμης Πυρουνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου