Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009

Εγκλεισμός και διαταραχές ύπνου

Προβλήματα στον ύπνο μπορούν να προκληθούν από διάφορες αιτίες όπως ανησυχία για προβλήματα καθημερινότητας( εκφοβισμός από τους συγκρατούμενους), αναπάντεχα γεγονότα (εγκλεισμός, μεγαλύτερη ποινή από την αναμενόμενη), παθολογική κατάσταση, φασαρία, υπερκατανάλωση καφεΐνης, ύπνος κατά τη διάρκεια της μέρας.

Τα υπνωτικά χάπια μπορεί να είναι αποτελεσματικά για λίγες μέρες αν κάποιος αντιμετωπίζει κάποιο ξαφνικό πρόβλημα και αδυνατεί να κοιμηθεί. Ωστόσο τα χάπια που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι εξαρτησιογόνα και αναγκάζουν το άτομο να λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες δόσεις ενώ, όταν διακόψει τη χρήση τους υποφέρει από έντονο άγχος, αϋπνία και εφιάλτες. Επιπλέον, τα υπνωτικά χάπια μπορούν να προκαλέσουν θάνατο όταν λαμβάνονται ταυτόχρονα με αλκοόλ, ναρκωτικά ή άλλες φαρμακευτικές ουσίες. Έτσι ενώ αρχικά η χρήση υπνωτικών δείχνει να καταπολεμά την αϋπνία στην συνέχεια προκαλούν μεγαλύτερο πρόβλημα εφόσον δεν αντιμετωπιστούν τα βαθύτερα αίτια από το ίδιο το άτομο.

Απασχολήστε τον εαυτό σας όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της μέρας.
Κάποιοι κοιμούνται αρκετά κατά τη διάρκεια της μέρας ιδίως αν είναι κλειδωμένοι στο κελί τους για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ο ύπνος είναι γι’ αυτούς μια διέξοδος στην ανία κι έτσι ίσως δυσκολεύονται να κοιμηθούν το βράδυ. Χρησιμοποιήστε κάθε ευκαιρία να εμπλακείτε σε δραστηριότητες, να δουλέψετε, να πάτε στο γυμναστήριο, στο σχολείο. Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο προσπαθήστε να ασκηθείτε μέσα στο κελί σας.

Προσπαθήστε να ελαττώσετε την κατανάλωση καφεΐνης και το κάπνισμα τις βραδινές ώρες.

Σκεφτείτε τα προβλήματα σας κατά τη διάρκεια της μέρας και κάντε κάτι άλλο πριν κοιμηθείτε όσο αυτό είναι εφικτό


Καθιερώστε ένα πρόγραμμα ύπνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου